Vi viser reklamer for låneudbydere og dækker ikke nødvendgivis hele markedet for låneudbydere
Som virksomhedsejer, da ved du at det hele handler om økonomi og vækst. Du vil nok mene, at de to går hånd i hånd. Trods væksten er stigende, så kan økonomien for det meste reguleres. Reguleres økonomien, så kan det skabe et større råderum på andre måder, som kan skabe endnu mere vækst. Er økonomien gået i stampe, så kan virksomheden have svært ved at komme mere i vækst. Derfor kan du læse herunder, hvordan du kan spare penge i din virksomhed, således I kan få større råderum og mere fokus på vækst.
Indholdsfortegnelse
Undgå uendelige IT-reparationer med udstyr fra Samsung
I store virksomheder, er der ikke blot mange ansatte og mange arbejdsopgaver – der er lige så meget udstyr som benyttes til at udføre disse arbejdsopgaver. Ofte ønsker vi at vælge den første, bedste og billigste IT-løsning, da dette er en dyr post. Vælger du udstyr fra samsung kan du få innovative og banebrydende løsninger. Du kan finde alle tænkelige IT-løsninger hos Samsung, hvor du vil opnå en fuldendt digital oplevelse. Spar dig derfor at skifte udstyret ud hvert andet år, eller brug penge på reparationer og anskaf dig udstyr som holder.
Undgå sygemeldinger blandt dine ansatte
Er der noget der kan koste penge, så er det at betale sygedage blandt de ansatte. Alt efter om du er berettiget til refusion eller ej. For at spare disse penge, så kan du prøve at forebygge sygemeldinger blandt dine ansatte. Det kan du gøre på flere måder. Du skal både have fokus på det fysiske såvel som psykiske arbejdsmiljø. Sørg derfor for at have gode ergonomiske møbler og arranger sociale arrangementer på arbejdspladsen. I bund og grund, skal der ikke meget til at skabe et godt arbejdsmiljø, som kan forebygge lange sygemeldinger blandt dine ansatte.
Benyt de sociale medier til markedsføring
En anden pengesluger er markedsføring. Der kan hastigt gå mange millioner kroner til branding og marketing. Det er også en nødvendighed – for du skaffer ikke kunder eller vækst i virksomheden, hvis navnet på din virksomhed er ukendt. I de første år af din virksomhed, da er marketing ekstra vigtig. Du behøver dog ikke bruge oceaner af penge på avisartikler, radioreklamer eller kuglepenne. Benyt dig af tidens udvikling med de sociale medier. Her finder du en mere eller mindre gratis adgang til omtale. Lav en side på Facebook og forbind den op med en konto på Instagram. Her kan du lægge billeder og videoer op, hvor du viser noget fra virksomhedens hverdag – oplyser om tilbud eller andet. Det bliver ligeledes nemt for dine brugere, at dele ud af viden om din virksomhed.